Casa de Montaña

Inspiration & motivation i Spanien och Sverige

Sticklingar

Publicerad 2020-10-18 16:09:20 i Allmänt, Sticklingar,

Mitt nyvunna intresse är sticklingar. Mamma sa att man tog skott, och om man stal dom skulle de växa bättre. 😁 Jag har till att börja med tagit sticklingar från mina egna blommor. Nu har jag placerat palettbladssticklingar vid mamma och pappas foto, det gror nog extra bra där ♥️😁 Kärnor och frön från det jag äter har jag också börjat plantera. Och ekollonprojekt med ekollon i vas. Mer om det en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ewalena Berg

Den här bloggen innehåller recept, huskurer, vitaminer, mineraler, inspiration och örtkunskap. Samt information om målarkurser i Spanien och Stockholm. Recepten är till 98 % vegetariska, ekologiska, nötfria, laktosfria och glutenfria. Ewalena är kursledare, akupressör, konstnär, reseledare och författare. Casa de Montaña betyder berghuset och i Ewalena Bergs hus ryms lite av varje! Hemsida: http://www.casademontana.se/

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela